Придбати товар в Інтернеті коштує дешевше, ніж в реальному магазині. А якщо врахувати, що у віртуальних торгових точках немає ні обідніх перерв, ні вихідних, ні настирливих продавців, у яких може бути поганий настрій, а покупка доставляється до дверей квартири, то вигоди стають зовсім очевидними.

Порівнюйте

Як і у звичайних магазинах, в торгових сайтах на одні й ті ж позиції можуть бути абсолютно різні ціни. Відвідайте кілька інтернет-магазинів, порівняйте вартість товарів і дізнайтеся умови доставки. Безкоштовна доставка - це великий плюс.

Зверніть увагу на підписки, акції, розпродажі

Онлайн-магазини своїм передплатникам на розсилку новин та іншої корисної інформації пропонують знижки 3-10%. Тому оформлення підписки до покупки обіцяє приємне зниження вартості замовлення.

Як правило, діяльність віртуальних супермаркетів і магазинчиків не обходиться без сезонних розпродажів і акцій. Якщо взимку сподобався дорогий пуховик, можна набратися терпіння і почекати: вже в лютому його можна буде купити на 30-70% дешевше. Передплатники про знижки та бонуси дізнаються першими, але можна в пошуках найвигідніших пропозицій звернутися на спеціалізовані сайти-каталоги.

Скористайтеся промокодом і купоном

Деякі магазини пропонують своїм покупцям одноразову знижку. Нею можна скористатися лише після введення особливого промокоду в спеціальне поле під час оформлення замовлення. Промокод діє тільки певний час. Це може бути день або тиждень. Покупці повинні врахувати, що отримати в магазині можна як фіксований, так і процентний. У першому випадку підсумкова вартість замовлення буде зменшена на фіксовану суму в рублях, у другому – на певний відсоток.

Купон - це своєрідний флаєр на знижку. Купуючи його за символічну плату у сайту-посередника, можна отримати істотну знижку на товар конкретного сайту. Наприклад, один купон вартістю 500 рублів може дати 50% знижку або бути прирівняним до 5 000 рублям при покупці зимової куртки.

Об'єднайтеся для гуртової закупівлі

Гуртові ціни, природно, дешевше роздрібних, але доступні вони тільки для тих, хто замовляє товар на значну суму й у великих кількостях. Одному це не по кишені, але, організувавши спільну закупівлю, можна купити потрібну річ за цінами гуртового прайсу.